Συχνές ερωτήσεις

Λίγα λόγια για την Technus

Η Technus είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή, με σκοπό να στεγάσει το ελληνικό δίκτυο ελεύθερων επαγγελματιών (freelancers) και επιχειρήσεων. Σχεδιάστηκε να λειτουργεί ως γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ πελάτη και επαγγελματία, προσφέροντας υπηρεσίες αναζήτησης επαγγελματιών στην Ελλάδα.

Η τεχνολογία, μας προσφέρει τη δυνατότητα να αναπτυχθούμε και να δικτυωθούμε. Πιστεύουμε στην ευκαιρία για εργασία, είτε ζούμε στη μητρόπολη, είτε στο χωριό. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε την Technus, βασισμένοι σε ένα μοντέλο το οποίο δίνει προτεραιότητα στη δυνατότητα επιλογής τόσο του πελάτη, όσο και του επαγγελματία.

Στόχος μας είναι να δώσουμε την ευκαιρία  σε ιδιώτες και σε επιχειρήσεις, να υλοποιήσουν τα project τους, έχοντας τη δυνατότητα να επιλέξουν την καλύτερη δυνατή προσφορά, συγκρίνοντας επαγγελματίες του χώρου γρήγορα, εύκολα και δωρεάν.

Όλα τα παραπάνω είναι μόνο η αρχή.

Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε ακούραστα για να δημιουργήσουμε μια ποιοτική και αξιόπιστη υπηρεσία. 


Η ομάδα της Technus

Τι μου προσφέρει η εφαρμογή της Technus;

Η Technus σου προσφέρει:

  • Ευκαιρίες για εργασία, στην ελληνική εφαρμογή για ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις των επιστημονικών κλάδων.
  • Ξεκάθαρη εικόνα για την εργασία που πρόκειται να αναλάβεις.
  • Δυνατότητα δικτύωσης με νέους πελάτες από όλη την Ελλάδα.
  • Δυνατότητα να ξεχωρίσεις στον κλάδο σου μέσω των αξιολογήσεων.
  • ΔΕΝ κρατάμε ποσοστό από την εργασία σου, έχοντας την ελάχιστη δυνατή χρέωση σε σχέση με όλες τις άλλες εφαρμογές διεθνώς, προσαρμοσμένη στην ελληνική πραγματικότητα.

Είμαι Freelancer, γιατί να επιλέξω την Technus;

Η Technus, σου παρέχει την ευκαιρία να αναλάβεις τα δικά σου project, απλά ή και πιο σύνθετα, με την αμοιβή που έχεις ορίσει εσύ.

Ξεχωρίζει, διότι ΔΕΝ κρατά ποσοστό από την εργασία σου, έχοντας την ελάχιστη δυνατή χρέωση σε σχέση με όλες τις άλλες εφαρμογές διεθνώς, προσαρμοσμένη στην ελληνική πραγματικότητα.

Επιπλέον, σου δίνει τη δυνατότητα να δικτυωθείς και να αποκτήσεις πελατολόγιο από όλη την Ελλάδα καθώς και να αναδειχθείς μέσω των αξιολογήσεων.

Δημιούργησε τον λογαριασμό σου, πάρε δώρο credits από εμάς και ανέλαβε τα πρώτα σου projects εντελώς δωρεάν.

Αξιολογήσου και ξεχώρισε!

Γιατί μια εταιρεία / επιχείρηση να επιλέξει την Technus;

Μέσω της Technus, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής των εργασιών που μπορείς να αναλάβεις.

Επιλέγεις τα αιτήματα για εργασία ανάλογα με το πόσο σύνθετα είναι. Με αυτό τον τρόπο διαχωρίζεσαι από έναν freelancer καθώς είναι στο χέρι σου να επιλέξεις το μέγεθος των projects, τα οποία είναι αδύνατο να διεκπεραιωθούν από ένα μόνο άτομο και αποφέρουν τα μέγιστα κέρδη.

Επιπλέον, δίνεις τη δυνατότητα στην εταιρεία σου να δικτυωθεί και να αποκτήσει πελατολόγιο από όλη την Ελλάδα.

Τέλος, η εταιρεία σου μπορεί να διαφημιστεί, καθώς και να αναδειχθεί μέσω των αξιολογήσεων στην εφαρμογή μας.

Πώς κάνω εγγραφή / δημιουργία προφίλ;

Αν είσαι επαγγελματίας, πάτησε την επιλογή «Εγγραφή», στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας και επίλεξε «Είμαι επαγγελματίας». Εκεί θα συμπληρώσεις τα απαραίτητα στοιχεία που σου ζητάμε και θα λάβεις μια επιβεβαίωση στο email σου.

Αφού έχεις επιβεβαιώσει το email σου, μπορείς να ξεκινήσεις να στήνεις τον λογαριασμό σου ακολουθώντας τα βήματα τα οποία θα εμφανιστούν στον πίνακα ελέγχου. Τον πίνακα ελέγχου μπορείς να τον βρεις πάνω-δεξιά πατώντας το avatar.

Έχε υπόψη ότι ένα ολοκληρωμένο προφίλ είναι αυτό που ελκύει τους περισσότερους πελάτες.

Πώς να χτίσω ένα «δυνατό» προφίλ;

Η δημιουργία ενός ελκυστικού επαγγελματικού προφίλ είναι το «κλειδί» για να σε επιλέξει και να σε εμπιστευθεί ο πελάτης. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρεις να αναδειχθείς γρήγορα μέσω των αξιολογήσεων και χτίσεις ένα δυνατό πελατολόγιο.

Μετά τη δημιουργία του λογαριασμού σου, στον πίνακα ελέγχου θα βρεις όλα τα βήματα για να μπορέσεις να ολοκληρώσεις το προφίλ σου.

 

1ο Βήμα: Συμπλήρωσε τα στοιχεία που λείπουν μέσα από τα «Στοιχεία Λογαριασμού»

·                     Ανέβασε μια φωτογραφία που σε αντιπροσωπεύει.

·                     Το όνομα καθώς και το πρώτο γράμμα του επωνύμου σου, εμφανίζονται στο προφίλ σου, το οποίο επισκέπτονται οι πελάτες για  να επικοινωνήσουν μαζί σου. Σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας της Technus, δεν επιτρέπεται να προβάλλεται το επώνυμό σου στο προφίλ σου.

·                     Συμπλήρωσε μια σύντομη περιγραφή της εμπειρίας σου καθώς και των υπηρεσιών που προσφέρεις, στο πεδίο «Σχετικά με εμένα». Δεν επιτρέπεται να κοινοποιηθούν πληροφορίες οι οποίες περιέχουν συνδέσμους και στοιχεία επικοινωνίας. Μετά την πρώτη επικοινωνία με τον πελάτη μέσω της εφαρμογής, μπορείς να του αποστείλεις τα προσωπικά σου στοιχεία και τους αντίστοιχους συνδέσμους (links). Η περιγραφή εμφανίζεται στο προφίλ σου κατόπιν έγκρισης από την ομάδα της Technus.

·                     Επιπλέον, μπορείς να συμπληρώσεις τα δημογραφικά στοιχεία (Διεύθυνση & Αριθμός, Πόλη, Περιοχή, Χώρα, ΤΚ). Από τα στοιχεία αυτά εμφανίζεται στο προφίλ σου μόνο η Περιοχή. Τα υπόλοιπα δημογραφικά στοιχεία δεν θα είναι ορατά στο προφίλ σου αλλά θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την έκδοση τιμολογίου/απόδειξης.

·                     Επίλεξε εάν επιθυμείς να αποδέχεσαι αυτόματα τα μηνύματα των πελατών, που αφορούν εργασίες με βάση τις υπηρεσίες που έχεις συμπληρώσει ότι εξυπηρετείς. Δες περισσότερες πληροφορίες στις «Συχνές Ερωτήσεις» – «Τι είναι η Αυτόματη αποδοχή μηνυμάτων και πώς λειτουργεί».

·                     Μπορείς να λαμβάνεις άμεσα ειδοποιήσεις (notifications) για νέα μηνύματα εργασιών στο κινητό σου. Έχεις περισσότερες πιθανότητες να αναλάβεις το project, καθώς μόνο οι πρώτοι πέντε που θα αποδεχθούν το μήνυμα μπορούν να επικοινωνήσουν με τον πελάτη και μόνο ένας επαγγελματίας μπορεί να αναλάβει το project.

 

2ο Βήμα: Επίλεξε τουλάχιστον μία ή περισσότερες κατηγορίες υπηρεσιών στις οποίες δραστηριοποιείσαι.

Μέσα από την «Διαχείριση Υπηρεσιών» - «Προσθήκη Κατηγορίας» πρόσθεσε τουλάχιστον μια υπηρεσία που προσφέρεις.

·                     Επίλεξε την κατηγορία στην οποία ανήκουν οι υπηρεσίες που προσφέρεις.

·                     Επίλεξε μια ή περισσότερες υποκατηγορίες στην οποία ανήκουν οι υπηρεσίες που προσφέρεις.

·                     Για ακόμη μεγαλύτερη εξειδίκευση, επίλεξε μια ή περισσότερες κατηγορίες «3ου επιπέδου» στην οποία ανήκουν οι υπηρεσίες που προσφέρεις.

Οι υπηρεσίες θα είναι ορατές στο προφίλ σου και θα βοηθήσει τους πελάτες σου να σε βρουν πιο εύκολα. Επίσης, τα μηνύματα για εργασία που λαμβάνεις, θα είναι με βάση τις υπηρεσίες που έχεις επιλέξει ότι εξυπηρετείς.

Εάν δε βρίσκεις την υπηρεσία που θέλεις, επικοινώνησε μαζί μας μέσω του Help Desk και εμείς θα προσθέσουμε την υπηρεσία για εσένα.

 

3ο Βήμα: Επίλεξε Tags για να μπορούμε να σου στέλνουμε περισσότερες εργασίες που σου ταιριάζουν.

Για να δημιουργήσεις ένα νέο Tag (λέξη-κλειδί) που αντιπροσωπεύει την εργασία σου, πάτησε το κουμπί "Προσθήκη νέου". Διαφορετικά μπορείς να επιλέξεις από τα διαθέσιμα που ήδη υπάρχουν. Τα tags είναι ένας εύκολος τρόπος να εξειδικεύσεις ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες που προσφέρεις. Μέσω των tags ο πελάτης που αναζητεί μια εξειδικευμένη υπηρεσία θα μπορέσει να σε βρει πιο εύκολα και να επικοινωνήσει μαζί σου.

 

4ο Βήμα: Επίλεξε την περιοχή που εξυπηρετείς.

Εφόσον παρέχεις on-site υποστήριξη στους πελάτες σου, επίλεξε από τις «Περιοχές Εξυπηρέτησης» μία η περισσότερες από τις διαθέσιμες περιοχές στις οποίες να αναλαμβάνεις εργασίες. Έτσι οι πελάτες που αναζητούν δια ζώσης συνεργασία με επαγγελματία θα μπορούν σε βρουν, βοηθώντας να χτίσεις ένα σταθερό πελατολόγιο στην περιοχή σου.

 

5ο Βήμα: Δες και επίλεξε ένα από τα διαθέσιμα πακέτα Credits.

Με την εγγραφή σου, σου κάνουμε δώρο credits για να δοκιμάσεις την εφαρμογή και να αναλάβεις τα πρώτα σου project. Όταν σου τελειώσουν, μπορείς να επιλέξεις το πακέτο Credit που σου ταιριάζει.

Θυμήσου ότι μπορείς να κερδίσεις 1 Credit για κάθε επαγγελματία που προσκαλείς στην εφαρμογή.

Γιατί δεν υπάρχει κόστος εγγραφής;

Πιστεύουμε στην ευκαιρία για εργασία.

Γι’ αυτόν το λόγο, σου δίνουμε τη δυνατότητα να δοκιμάσεις δωρεάν την εφαρμογή και αναλάβεις τα πρώτα σου project χωρίς καμία χρέωση.

Ποια η χρέωση για την χρήση της εφαρμογής;

Η εγγραφή και η δημιουργία λογαριασμού στην εφαρμογή είναι δωρεάν.

Κατά την εγγραφή σου θα λάβεις από εμάς δώρο το «πακέτο εγγραφής» των δύο (2)  credits! Συνεπώς, μπορείς να ξεκινήσεις να αποδέχεσαι τα πρώτα σου μηνύματα και να αναλαμβάνεις εργασίες άμεσα, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Με την «αποδοχή μηνύματος» του πελάτη, όπως και με «ανάθεση της εργασίας» από τον πελάτη, αφαιρούνται από τον προσωπικό σου λογαριασμό τα προβλεπόμενα credits.

Αν σου τελειώνουν τα credits, μπορείς να προχωρήσεις στην "αγορά του πακέτου" που σε σου ταιριάζει, την οποία μπορείς να βρεις στον "πίνακα ελέγχου" του λογαριασμού σου. Εναλλακτικά επέλεξε τις "Αγορές" από το footer της ιστοσελίδας μας.

Για να μεταβείς άμεσα στην αγορά πακέτου, πάτησε εδώ.

Για κάθε επαγγελματία που προσκαλείς μέσω της εφαρμογής, λαμβάνεις ένα (1) credit δώρο με την εγγραφή του.

Δες την «Πολιτική Πληρωμών και Χρεώσεων» μας.

Πώς μπορώ να αναλάβω project;

Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής, παίρνεις από εμάς δωρεάν τα πρώτα σου credits (τα credits είναι μονάδες που χρησιμοποιείς για να μπορείς να επικοινωνείς με τους υποψήφιους πελάτες καθώς και για να αξιολογηθείς).

Δε χρειάζεται να αναζητήσεις κάποιο project. Θα λάβεις ειδοποίηση από την εφαρμογή, στην περίπτωση που κάποιος πελάτης αναζητά επαγγελματία με τις υπηρεσίες που έχεις δηλώσει ότι εξυπηρετείς ή/και με τα tags τα οποία έχεις συμπληρώσει.

Το μόνο που μένει είναι να κάνεις αποδοχή μηνύματος (ή να επιλέξεις την αυτόματη αποδοχή), με χρέωση ενός (1) credit ώστε να συζητήσεις και να κλείσεις τη συμφωνία με τον πελάτη.

Στέλνω προσφορές για να αναλάβω project, όμως δεν κλείνω συμφωνία.

Η εφαρμογή της Technus για λόγους υγειούς ανταγωνισμού, έχει βάλει ως μέγιστο αριθμό επαγγελματιών που μπορούν να επικοινωνήσουν με τον πελάτη, τους πέντε (5) επαγγελματίες, κλειδώνοντας τη δυνατότητα επικοινωνίας για τους υπόλοιπους. Όσο παραμένει ενεργή η «αποδοχή μηνύματος», σημαίνει ότι ο πελάτης έχει δεχθεί λιγότερες από πέντε προσφορές.

Από τη στιγμή που έχεις κάνει αποδοχή του μηνύματος από τον πελάτη έχεις το ελάχιστο μία στις πέντε πιθανότητες να μπορείς να κλείσεις συμφωνία.

Tips για εσένα:

  • Δώσε βάση στο προφίλ σου, να είναι ολοκληρωμένο ώστε να ξεχωρίζεις.
  • Επικοινώνησε με τον πελάτη το συντομότερο δυνατό. Όσο πιο σύντομα επικοινωνήσεις τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να αναλάβεις την εργασία.
  • Δείξε ευελιξία στο τρόπο διεκπεραίωσης του project. Πρότεινε στον πελάτη εξυπνότερους και περισσότερους τρόπους με τους οποίους μπορείς να προσφέρεις τη βέλτιστη ποιότητα.
  • Δείξε ευελιξία στο χρόνο διεκπεραίωσης του project. Να βεβαιώσεις το πελάτη για την τήρηση του χρονοδιαγράμματος που έχετε συμφωνήσει και να προτείνεις τρόπους για το πώς εσύ μπορείς να  ολοκληρώσεις ταχύτερα το project.

Ταξινόμηση επαγγελματιών - Πώς να βγαίνω πρώτος στην χειροκίνητη αναζήτηση επαγγελματιών από τους πελάτες;

Η ταξινόμηση των επαγγελματιών γίνεται με βάση το συνολικό βαθμό αξιολόγησης.

Οι επαγγελματίες με το μεγαλύτερο βαθμό αξιολόγησης, εμφανίζονται πρώτοι στις αναζητήσεις, στη σελίδα των επαγγελματιών όπως και στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής.

Είναι σημαντικό να αποκτήσεις αξιολογήσεις διότι αυτές είναι που θα εκτοξεύσουν τη δουλειά σου στα ύψη.

Πώς ξέρω πόσοι επαγγελματίες έχουν αποδεχθεί το μήνυμα του πελάτη;

Η εφαρμογή της Technus για λόγους υγιούς ανταγωνισμού, έχει βάλει ως μέγιστο αριθμό επαγγελματιών που μπορούν να επικοινωνήσουν με τον πελάτη, τους πέντε (5) επαγγελματίες.

Έπειτα κλειδώνει η δυνατότητα επικοινωνίας για τους υπόλοιπους επαγγελματίες.

Δεν υπάρχει δυνατότητα παρακολούθησης των προσφορών από τους επαγγελματίες, επομένως όσο παραμένει ενεργή η «αποδοχή μηνύματος», σημαίνει ότι ο πελάτης έχει δεχθεί λιγότερες από πέντε (5) προσφορές και έχεις τη δυνατότητα να επικοινωνήσεις με τον πελάτη.

Ποιος ο μέγιστος αριθμός προσφορών για μια εργασία;

Η εφαρμογή της Technus για λόγους υγιούς ανταγωνισμού, έχει βάλει ως μέγιστο αριθμό επαγγελματιών που μπορούν να επικοινωνήσουν με τον πελάτη, τους πέντε (5) επαγγελματίες.

Έπειτα κλειδώνει η δυνατότητα επικοινωνίας για τους υπόλοιπους επαγγελματίες.

Όσο παραμένει ενεργή η «αποδοχή μηνύματος», σημαίνει ότι ο πελάτης έχει δεχθεί λιγότερες από πέντε (5) προσφορές και έχεις τη δυνατότητα να επικοινωνήσεις μαζί του.

Τι προσφορές έχουν δώσει οι άλλοι επαγγελματίες;

Για λόγους υγειούς ανταγωνισμού, δεν κοινοποιούνται οι προσφορές των επαγγελματιών.

Τι είναι τα tags και πώς λειτουργούν;

Τα tags είναι λέξεις κλειδιά που σε βοηθάνε να αναλάβεις μια εργασία στην περίπτωση που ο πελάτης ψάχνει κάτι πολύ συγκεκριμένο ή εξειδικευμένο.

Για παράδειγμα, εάν ο πελάτης ψάχνει developer που να γνωρίζει C# είναι απαραίτητο να έχει συμπεριληφθεί στα tags του επαγγελματία. Αντίστοιχα αν είσαι μεταφραστής είναι βασικό να αναφέρεις στα tags τις γλώσσες τις οποίες γνωρίζεις.

Εάν δε βρεις το tag που ψάχνεις, μπορείς να πας στη «Διαχείριση Tags» μέσα από τον πίνακα ελέγχου και να το προσθέσεις.

Προσοχή (!) - Προσθέτεις ένα tag τη φορά. Αν μπουν πολλαπλά tags σε ένα, θα εγκριθεί μόνο το πρώτο!

Τι είναι τα Credits και πώς τα χρησιμοποιώ;

Τα credits είναι πιστωτικές μονάδες που χρησιμοποιείς ώστε να μπορείς να επικοινωνείς με τους υποψήφιους πελάτες καθώς και για να αξιολογηθείς.

Όταν πατήσεις για να αποδεχθείς ένα μήνυμα για νέα εργασία, αφαιρείται από τον λογαριασμό σου ένα (1) credit. Στη συνέχεια μπορείς να συζητήσεις και να κλείσεις μία συμφωνία με τον πελάτη.

Εφ’ όσων καταλήξετε σε συνεργασία, ο πελάτης θα πρέπει να επιλέξει την «Ανάθεση εργασίας στον επαγγελματία». Στη συνέχεια θα αφαιρεθούν από τον λογαριασμού σου τρία (3) credits και αυτόματα ο πελάτης θα μπορέσει να σε αξιολογήσει για την εργασία σου.

Τι είναι η «Αυτόματη αποδοχή μηνυμάτων» και πώς λειτουργεί.

Η αυτόματη αποδοχή μηνυμάτων, σου δίνει τη δυνατότητα να αποδέχεσαι άμεσα τα μηνύματα που λαμβάνεις από πελάτες.

Έχεις περισσότερες πιθανότητες να αναλάβεις το project, καθώς μόνο οι πρώτοι πέντε που θα αποδεχθούν το μήνυμα μπορούν να επικοινωνήσουν με τον πελάτη.

Για κάθε Project που κοινοποιεί ο πελάτης, οι αυτόματες αποδοχές μηνυμάτων είναι έως τρεις (3) σε αριθμό και ακολουθούν οι χειροκίνητες αποδοχές για να συμπληρωθούν οι συνολικά πέντε αποδοχές μηνυμάτων από τους επαγγελματίες.

H αυτόματη αποδοχή μηνυμάτων ορίζεται με βάση το αποτέλεσμα ενός αλγόριθμου, ο οποίος εξετάζει τον συνολικό βαθμό αξιολόγησης συνδυαστικά με το διάστημα που πέρασε από την τελευταία αποδοχή μηνύματος του κάθε επαγγελματία. Αυτό διαβεβαιώνει ότι όλοι οι επαγγελματίες θα λαμβάνουν μηνύματα από πελάτες δίνοντας ταυτόχρονα προτεραιότητα με βάση την αξιολόγηση.

Μπορείς να ενεργοποιήσεις την «Αυτόματη αποδοχή μηνυμάτων» επιλέγοντας το «Ναι» που θα βρεις στα «Στοιχεία λογαριασμού», μέσα στον πίνακα ελέγχου.

Πώς αγοράζω credits;

Credits αγοράζεις πηγαίνοντας στη «Νέα αγορά πακέτου» μέσα από τον πίνακα ελέγχου, μπορείς να δεις όλα τα διαθέσιμα πακέτα και να επιλέξεις αυτό που σου ταιριάζει.

Η αγορά γίνεται με τρεις τρόπους:

  • Ηλεκτρονικά με χρεωστική / πιστωτική κάρτα.
  • Ηλεκτρονικά μέσω PayPal.
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Λήγουν τα credits;

Τα credits σου δε λήγουν. Παραμένουν διαθέσιμα να τα αξιοποιήσεις, όταν το επιλέξεις εσύ.

Πώς να κερδίσω δωρεάν credits.

Η Technus σου παρέχει δωρεάν τα πρώτα σου δύο (2) credits κατά την εγγραφή!

Για κάθε επαγγελματία που προσκαλείς μέσω της εφαρμογής, λαμβάνεις ένα (1) credit δώρο, κατά την εγγραφή του.

Γίνεται να μου επιστραφούν τα credits;

Η επιστροφή των credit μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο κατά την απώλεια τους, λόγω τεχνικού προβλήματος που προέκυψε στη διαδικασία συναλλαγών και κατόπιν αιτήματός σου σε εμάς.

Πώς λειτουργεί η διαδικασία της αξιολόγησης;

Η αξιολόγηση του επαγγελματία από τον πελάτη θα «ξεκλειδώνει» μετά την ανάθεση της εργασίας από τον πελάτη στον επαγγελματία.

Αναλυτικότερα, μετά την αποδοχή μηνύματος και τη συζήτηση με τον πελάτη, εφ’ όσων καταλήξετε σε συνεργασία, ο πελάτης θα πρέπει να επιλέξει την «Ανάθεση εργασίας στον επαγγελματία». Στη συνέχεια θα αφαιρεθούν από τον λογαριασμού σου τρία (3) credits και αυτόματα ο πελάτης θα αποκτήσει τη δυνατότητα να σε αξιολογήσει για την εργασία σου.

Γιατί είναι σημαντικό να με αξιολογήσουν;

Μέσω της αξιολόγησης σου δίνεται η δυνατότητα να ξεχωρίσεις στον κλάδο σου και να αναδειχθείς, λαμβάνοντας έτσι περισσότερες ευκαιρίες εργασίας.

Η ταξινόμηση των επαγγελματιών γίνεται με βάση το συνολικό βαθμό αξιολόγησης. Οι επαγγελματίες με το μεγαλύτερο βαθμό αξιολόγησης εμφανίζονται πρώτοι στις αναζητήσεις, στη σελίδα των επαγγελματιών όπως επίσης και στη κεντρική σελίδα της εφαρμογής.

Τέλος, εάν έχεις επιλέξει την αυτόματη αποδοχή μηνυμάτων θα λαμβάνεις μηνύματα από πελάτες με προτεραιότητα.

Πώς μια μέτρια ή κακή αξιολόγηση μπορεί να αλλάξει;

Εάν η αξιολόγηση που έλαβες  πιστεύεις ότι δεν αντιπροσωπεύει εσένα και την δουλειά σου, μπορείς να έρθεις σε επικοινωνία με τον πελάτη και να συζητήσετε το λόγο της δυσαρέσκειάς του, καθώς και το κατά πόσο μπορεί να αλλάξει η αξιολόγηση.

Εάν ο πελάτης αρνηθεί να αλλάξει την αξιολόγηση, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Helpdesk της Technus μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας και να εξετάσουμε την περίπτωσή σου.

Μπορώ να έχω λογαριασμό ως επαγγελματίας και ως πελάτης με το ίδιο email;

Δεν υπάρχει η δυνατότητα να έχεις λογαριασμό ως επαγγελματίας και ως πελάτης με το ίδιο email.

Θα πρέπει να συνδεθείς με διαφορετικό email για κάθε ρόλο.

Ποια στοιχεία του λογαριασμού μου είναι ορατά στους πελάτες;

Τα στοιχεία του λογαριασμού σου που είναι ορατά στους πελάτες είναι:

·                     Το όνομα καθώς και το πρώτο γράμμα του επώνυμού σου

·                     Η φωτογραφία προφίλ σου

·                     Το πεδίο «Σχετικά με εμένα»

·                     Η περιοχή σου

·                     Οι υπηρεσίες που έχεις επιλέξει ότι εξυπηρετείς

·                     Τα tags (λέξεις-κλειδιά) που έχεις προσθέσει

·                     Η περιοχή που εξυπηρετείς On-site

·                     Οι αξιολογήσεις σου

Πώς διαχειρίζεστε τα προσωπικά μου δεδομένα;

«Η Technus έχει ως στόχο τη διασφάλιση της προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων και για το λόγο αυτό, σας παρέχουμε την ακόλουθη ενημέρωση αναφορικά με το είδος των προσωπικών δεδομένων που συλλέγουμε για εσάς, τον τρόπο και τους σκοπούς για τους οποίους τα συλλέγουμε, τους τρίτους με τους οποίους μοιραζόμαστε τα δεδομένα αυτά, καθώς και τα δικαιώματα που διαθέτετε, σε συμμόρφωση προς την ισχύουσα νομοθεσία προσωπικών δεδομένων.»

Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις στην «Πολιτική Απορρήτου».

Πώς να έρθω σε επικοινωνία με την Technus για βοήθεια;

Στο κάτω μέρος της σελίδας υπάρχουν κουμπιά με τη λέξη «Επικοινωνία»  τα οποία παραπέμπουν στη φόρμα επικοινωνίας μας. Εκεί μπορείς να υποβάλλεις ερωτήσεις, προβλήματα, ιδέες και παράπονα όσον αφορά την εφαρμογή της Technus. Εναλλακτικά πάτησε εδώ.

Ξέχασα τον κωδικό μου, τι κάνω;

Κατά τη σύνδεση, μπορείς να πατήσεις στην επιλογή «Ξέχασες τον κωδικό σου;» και να ακολουθήσεις τα βήματα ώστε να ανακτήσεις την πρόσβαση στο λογαριασμό σου.

Εάν συνεχίζεις να αντιμετωπίζεις πρόβλημα, επικοινώνησε μαζί μας εδώ για να σε βοηθήσουμε.